ΟΜΑΔΑ


ΑΧΙΛΛΕΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

O Νίκος Αχιλλεόπουλος σπούδασε Hλεκτρολόγος Μηχανικός και Τεχνολογίας Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Πατρών, και είναι επιστημονικός συνεργάτης του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου στην ανάπτυξη έργων, και συντονίζει τις δράσεις των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

Έχει 25 έτη επαγγελματική εμπειρία ως μηχανικός με ειδίκευση στην ανάλυση, σχεδιασμό και ανάπτυξη συστημάτων ΤΠΕ καθώς και στη προετοιμασία και διαχείριση διεθνών και εθνικών έργων. ’Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία έργα στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, στην Ελλάδα, στα Βαλκάνια, στη Ρωσία και στο Ισραήλ.

Επί δυο χρόνια (2014-2016) διετέλεσε, μετά από διαγωνισμό, ειδικός εμπειρογνώμονας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (Science and Technology Options Assessment) σε θέματα Συνεργατικής Οικονομίας, open/big data, crowdsourcing, blockchain και ασφάλειας συστημάτων. Στο παρελθόν έχει προεδρεύσει της Ομάδας Εργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης «Future Internet of Personalized and Creative Media». Επίσης, έχει διατελέσει τεχνικός εμπειρογνώμονας της Γενικής Διεύθυνσης Επιχειρήσεων της Ε.E. για τη δημιουργία της Πανευρωπαϊκής πύλης με θέμα τις πολιτικές για ebusiness. Είναι ενεργό μέλος της πανευρωπαϊκής επιτροπής για τις ψηφιακές δεξιότητες και θέσεις εργασίας.

ΚΑΛΑΝΤΖΗ ΡΟΖΑΛΙΑ

Η Ροζαλία Καλαντζή αποφοίτησε από το τμήμα Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά και έχει ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στο τμήμα Μαθηματικών του πανεπιστημίου Πατρών με τίτλο «Υπολογιστικά Μαθηματικά και Πληροφορική» και κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Έχει παρακολούθησε το Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής κατάρτισης. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ), γνωρίζει Αγγλικά, Ιταλικά και τον κώδικα Braille. Τέλος, έχει παρακολουθήσει πληθώρα εκπαιδευτικών σεμιναρίων σχετικά με την Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Αχαΐας, στο Δημόσιο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) Πάτρας, στο Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, στο Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων (ΙΔΕΚΕ), σε Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ) και στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ). Από το 2011 εργάζεται στο Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (Ε.Ε.Υ.Ε.Μ.) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.).

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα σχετίζονται κυρίως με την εκπαίδευση ενηλίκων, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τις εφαρμογές των ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική τεχνολογία και ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων.

ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Ο Ιωάννης Καραθανάσης είναι ερευνητής στην Ομάδα Νέων Προγραμμάτων Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Είναι διπλωματούχος του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών. Κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στα «Υπολογιστικά Μαθηματικά – Πληροφορική στην Εκπαίδευση» με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση» του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Η μεταπτυχιακή διπλωματική του εργασία είχε ως αντικείμενο τις «Εφαρμογές Κοινωνικού Λογισμικού στην Εκπαίδευση και την από Απόσταση Εκπαίδευση». Έχει εμπειρία πάνω από χίλιες ώρες διδασκαλίας ως εκπαιδευτής πληροφορικής σε προγράμματα τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης - γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων και επαγγελματικής κατάρτισης (ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΔΒΜ, ΙΔΕΚΕ, ΟΑΕΔ, ΣΔΕ), ενώ έχει διδακτική εμπειρία και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ) και διαθέτει πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας της ΑΣΠΑΙΤΕ. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Από το 2012 είναι επιστημονικός συνεργάτης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και από το 2013 είναι μέλος του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) του ΕΑΠ, όπου ασχολείται με την ανάπτυξη μαθησιακών δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικού υλικού στον ψηφιακό χώρο εκπαίδευσης, καθώς και με την εφαρμογή μεθοδολογιών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

Ο Χριστόφορος Καραχρήστος είναι επιστημονικός συνεργάτης του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Σε αυτή θέση ασχολείται με την ανάπτυξη εκπαιδευτικών συστημάτων και υπηρεσιών εκπαιδευτικού περιεχομένου. Είναι απόφοιτος του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Είναι επίσης κάτοχος του MSc του συγκεκριμένου τμήματος με τίτλο "Ψηφιακές επικοινωνίες και Δίκτυα" καθώς και του MSc με τίτλο "Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση" του τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Πατρών. Έχει διδάξει για χρόνια στο τμήμα Αυτοματισμού (ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος) καθώς και σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων.

ΚΟΥΝΕΛΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Η Αγγελική Κουνέλη είναι απόφοιτος του τμήματος “Μηχανικός Η/Υ και Πληροφορικής” στο Πανεπιστήμιο Πατρών. Την τρέχουσα χρονική περίοδο ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Επιστήμη και Τεχνολογίας των Υπολογιστών” στο ίδιο τμήμα με κατεύθυνση την εύρεση αλγορίθμων για βελτίωση της μηχανικής μάθησης στα κοινωνικά δίκτυα.

Εργάζεται από το 2011 στο Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας όπου έχει ασχοληθεί με την εφαρμογή χαρακτηριστικών του Σημασιολογικού Ιστού στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση με την πιστοποίηση και ψηφιακή ολοκλήρωση του Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού και με την ανάπτυξη εκπαιδευτικού περιεχομένου.

ΣΙΔΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ο Δημήτρης Σιδέρης είναι απόφοιτος του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κατέχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην “Ηλεκτρονική Μάθηση” (e-Learning) από το τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Έχει εργαστεί, μεταξύ άλλων, ως εκπαιδευτής ενηλίκων και ως μέλος της Ερευνητικής Ομάδας Ποιότητας Λογισμικού, συμμετέχοντας σε ερευνητικό ευρωπαϊκό έργο. Από τον Οκτώβρη του 2014 εργάζεται ως μέλος της Μονάδας Εσωτερικής Αξιολόγησης και Επιμόρφωσης του ΕΑΠ, στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υποστήριξη εξ αποστάσεως επιμορφωτικών προγραμμάτων με τη χρήση τεχνολογιών μαζικών ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCs).

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, την Ηλεκτρονική Μάθηση (e-Learning) και τη χρήση Εικονικών Κόσμων στην Εκπαίδευση.

Είναι συγγραφέας πέντε (5) ερευνητικών άρθρων σε πρακτικά διεθνών συνεδρίων για τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση.

ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ

Η Ναταλία κατέχει Δίπλωμα "Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων" (Ιούνιος 2010) και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης "Ηλεκτρονικής Μάθησης" (2012) από το Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της υπήρξε μέλος της Ερευνητικής ομάδας Ψηφιακά Συστήματα και Υπηρεσίες για την Εκπαίδευση και τη Μάθηση (ΕΠΥΚ) και έχει συνεργαστεί με ερευνητικούς φορείς, όπως το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (Ε.Κ.Ε.Τ.Α.) και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Από το 2013 είναι μέλος του εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας του ΕΑΠ, στην εφαρμογή εκπαιδευτικών, μεθοδολογικών και τεχνολογικών καινοτομιών στην εκπαίδευση από απόσταση και στην ανάπτυξη διδακτικού υλικού.

Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαίδευση Ενηλίκων.

Είναι μέλος της Ελληνικής επιστημονικής ένωσης τεχνολογιών πληροφορίας & επικοινωνιών στην εκπαίδευση (ΕΤΠΕ) και είναι συν-συγγραφέας σε περισσότερα από δέκα (10) επιστημονικά άρθρα στο πεδίο της Τεχνολογικά Υποστηριζόμενης Εκπαίδευσης.

ΤΣΑΠΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Ο Τσάπαλος Βασίλειος είναι απόφοιτος του τμήματος Επιχειρηματικού Σχεδιασμού & Πληροφοριακών Συστημάτων (Τ.Ε.Ι. Πάτρας). Συνεργάζεται με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Μεθοδολογίας (ΕΕΥΕΜ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου από τον Μάρτιο του 2011. Οι δραστηριότητες του κατά τη διάρκεια αυτή σχετίζονται με την ανάπτυξη (συγγραφή προδιαγραφών, πιστοποίηση, τεχνική ολοκλήρωση) Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού και τεχνική ολοκλήρωση για τα νέα προγράμματα σπουδών.

ΤΣΙΚΝΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ

O Λάμπρος Τσίκνας είναι ερευνητής στην Ομάδα Νέων Προγραμμάτων Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Ασχολείται με την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και τη διασφάλιση της ποιότητάς του. H προηγούμενη απασχόληση του στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ήταν στον Τομέα Πιστοποίησης του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικού Υλικού και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας. Έχει πτυχίο ως Μηχανικός Ηλεκτρονικών υπολογιστών και Πληροφορικής.

Ήταν μέλος του Εργαστηρίου Πληροφοριακών Συστημάτων Υψηλών Επιδόσεων του Πανεπιστημίου Πατρών, όπου απασχολήθηκε σε διαχείριση έργων, συγγραφή προτάσεων για Ευρωπαϊκά και εθνικά έργα και ανάπτυξη εκπαιδευτικών εφαρμογών που αφορούσαν haptics και 3D μοντελοποίηση για το IST πρόγραμμα MUVII (MultiUser Virtual Interactive Interfaces).

Ήταν επίσης υπεύθυνος της Beegital OE, προσφέροντας συμβουλευτικές υπηρεσίες, συγγραφή προτάσεων για εθνικά έργα, τεχνική ανάλυση συστημάτων λογισμικού και ανάπτυξη ιστοσελίδων.

Digital Skills Greece
Digital Skills and Job Coalition